۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

همزمان با آغاز هفته گردشگری/

ایستگاه های خدمات گردشگری در تهران برپا می شود/ ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم به گردشگران

ایستگاه های خدمات گردشگری در تهران برپا می شود/ ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم به گردشگران

استان تهران - خبرگزاری مهر: مسئول امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برپایی ایستگاه های خدمات گردشگری در تهران خبر داد و گفت: در این ایستگاه ها، اینترنت پرسرعت بی سیم به گردشگران ارائه می شود.

وجیه قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور افزایش رفاه گردشگران هنگام بازدید از نقاط دیدنی استان تهران، همزمان با هفته گردشگری طرحی در زمینه ارائه خدمات اینترنتی به گردشگران در نظر گرفته شده است که طی آن تا پایان هفته مذکور از تاریخ 5 الی 11 مهرماه، در خانه تاریخی کاظمی، حمام نواب و ایستگاه های خدمات گردشگران اینترنت پرسرعت رایگان به بازدید کنندگان ارائه می شود.

این مسئول ادامه داد: طرح مذکور با همکاری مدیریت بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 اجرایی می شود، همچنین در این اماکن نقشه تهران نیز به صورت نرم افزار برای گوشی های تلفن همراه ارسال می شود.

وی دسترسی به خدمات و امکانات به روز و پیشرفته را یکی از نیازهای اساسی گردشگران داخلی وجارخی برشمرد و افزود: سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده در اماکن تفریحی و گردشی با میزان رضایتمندی گردشگران رابطه مسقیم دارد، بنابراین با اجرای اینگونه برنامه ها و ارائه خدماتی از این دست، خواهان افزایش رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی هستیم.

برپایی ایستگاه خدمات گردشگران در چهار نقطه تهران

قاسمی در بخش دیگری از برقراری ایستگاه های خدمات گردشگران در چهار نقطه از منطقه 12 خبر داد و متذکر شد: امروز همزمان با روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری، در منطقه 12 تهران که به عنوان محور تاریخی تهران قدیم مطرح است، ایستگاه های خدمات گردشی برپا شد.

مسئول امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: در این ایستگاه ها که با همت مدیریت بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 و باشگاه زندگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا شده است، علاوه بر اهدای گل و خیر مقدم به گردشگران، کتابچه های معرفی جاذبه های گردشگری استان تهران و نرم افزارهای مفید با مضوع گردشگری ویژه تلفن های همراه به بازدید کنندگان ارائه می شود، همچنین عکسهایی از طهران قدیم در این ایستگاه ها به معرض نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 2143957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha